Acte necesare
Pentru mentiunile privind inregistrarea si autorizarea de puncte de lucru aveti nevoie de
urmatoarele documente:
- Cerere de inregistrare (original);
- Copie Contract Spatiu - al locatiei in care se va afla punctul de lucru (cu datele de identificare ale proprietarilor), (In situatia in care veti inchiria un imobil, de la o persoana fizica, pentru punctul de lucru, este necesar Contractul de Inchiriere vizat de catre Administratia Finantelor Publice. Daca veti inchiria de la o persoana juridica, vom avea nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil; Contractul de Comodat;
- Hotararea Adunarii Generale, /Decizie Asociat Unic,
- Adeverinta/ Aviz Asociatie de Locatari/Propietari si Acordul vecinilor - daca este cazul;
- Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale.
Registrul comertului va emite certificatul de inscriere a mentiunii prin care se declara punctul de lucru. Acest document se inregistreaza si la administratia financiara in a carei raza teritoriala este inregistrat sediul societatii comerciale.
Mentionam ca daca punctul de lucru are mai mult de 5 angajati, este vorba de un sediu secundar ce va trebui declarat si la administratia financiara in raza careia se afla sediul secundar (adica punctul de lucru).
In termen de 15 zile de la data eliberarii mentiunii, institutiile abilitate pentru avizare si autorizare pot veni la sediul respectiv sa constate indeplinirea conditiilor de functionare si autorizare, in functie de obiectul de activitate declarat pe cererea de inregistrare depusa la registrul comertului.